ShoutBox Archive [TaigaChat]

Discussion in 'Taigachat Archive' started by KillaH, Jun 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KillaH

    KillaH WristHaX Veteran

    • WHX | Veteran
    Joined:
    Oct 17, 2012
    Messages:
    5,882
    Likes Received:
    18,780
    SHOUTBOX ARCHIVE - DO NOT EDIT/TOUCH IT
     
    Last edited: Jun 9, 2014
    DAMN likes this.
  2. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 8, 2014 at 5:10 PM - ProbLeM?: enough cs for today xD
    Jun 8, 2014 at 5:16 PM - mazak: How do you change the Wristhax color ?
    Jun 8, 2014 at 5:19 PM - ProbLeM?: u can't it's ur rank sir
    Jun 8, 2014 at 5:19 PM - mazak: I mean the website color
    Jun 8, 2014 at 5:23 PM - mazak: nvm done ^^
    Jun 8, 2014 at 5:24 PM - ProbLeM?: i was like how i will tell u that xD
    Jun 8, 2014 at 5:25 PM - mazak: ;)
    Jun 8, 2014 at 5:26 PM - mazak: The website look sick in dark ^^
    Jun 8, 2014 at 5:27 PM - ProbLeM?: it's nice :)
    Jun 8, 2014 at 5:33 PM - Diebish: oh
    Jun 8, 2014 at 5:34 PM - ProbLeM?: eh
    Jun 8, 2014 at 5:35 PM - ProbLeM?: diebish where is ur server ?
    Jun 8, 2014 at 5:37 PM - Diebish: no more zp
    Jun 8, 2014 at 5:37 PM - ProbLeM?: :O
    Jun 8, 2014 at 5:37 PM - ProbLeM?: and what it will be sir, if i can know ?
    Jun 8, 2014 at 5:38 PM - keN: pns
    Jun 8, 2014 at 5:38 PM - ProbLeM?: what is that lol the full name please
    Jun 8, 2014 at 5:40 PM - keN: p e n i s
    Jun 8, 2014 at 5:40 PM - keN: brb guys! Have fun!
    Jun 8, 2014 at 5:40 PM - keN: :rolleyes:
    Jun 8, 2014 at 5:40 PM - ProbLeM?: lol
    Jun 8, 2014 at 5:42 PM - ProbLeM?: why,WHY? :(
    Jun 8, 2014 at 7:53 PM - Captain Callie: Bleh.
    Jun 8, 2014 at 8:23 PM - Aleyna: lmao ken!
    Jun 8, 2014 at 8:58 PM - pintu: lmao ken!
    Jun 8, 2014 at 9:14 PM - Keisari: keisari
    Jun 8, 2014 at 9:41 PM - JeaN: ola
    Jun 8, 2014 at 9:47 PM - rAbiD: somthing is up with ctf
    Jun 8, 2014 at 11:36 PM - tomato: morning all ~
    Jun 8, 2014 at 11:40 PM - Dice: Any up for the riddle of the day
    Jun 8, 2014 at 11:40 PM - Dice: Anyone*
    Jun 8, 2014 at 11:48 PM - Silent: sihiashdiahdhaihd
    Jun 8, 2014 at 11:48 PM - Silent: thats how i roll haha
    Jun 9, 2014 at 2:30 AM - MaTriX***COD: hi
    Jun 9, 2014 at 6:37 AM - The Freakazoid: supp
     
  3. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 9, 2014 at 6:38 AM - ProbLeM?: hey sup
    Jun 9, 2014 at 6:47 AM - whx.johnny: SUP :
    Jun 9, 2014 at 6:47 AM - whx.johnny: :)
    Jun 9, 2014 at 7:02 AM - ProbLeM?: :eek:
    Jun 9, 2014 at 7:02 AM - Sonic: Problem
    Jun 9, 2014 at 7:02 AM - ProbLeM?: ?\
    Jun 9, 2014 at 7:02 AM - Sonic: i go to eat now,(i found 16-17^)
    Jun 9, 2014 at 7:02 AM - Sonic: just wait
    Jun 9, 2014 at 7:02 AM - ProbLeM?: great :D
    Jun 9, 2014 at 7:02 AM - ProbLeM?: waiting u then
    Jun 9, 2014 at 7:27 AM - Sonic: nothing
    Jun 9, 2014 at 7:33 AM - ProbLeM?: hahahah
    Jun 9, 2014 at 7:51 AM - ziko ' [x]: hi all
    Jun 9, 2014 at 7:52 AM - o.G Kush: who can help me get my password to work when connecting to rats server
    Jun 9, 2014 at 7:53 AM - ziko ' [x]: Staff+
    Jun 9, 2014 at 7:56 AM - ProbLeM?: sup ziko
    Jun 9, 2014 at 8:06 AM - ProbLeM?: Daedalus i knew who is one that asked u to buy cs for him lol
    Jun 9, 2014 at 8:16 AM - Daedalus: who?
    Jun 9, 2014 at 8:31 AM - ziko ' [x]: well and you
    Jun 9, 2014 at 9:42 AM - The Freakazoid: sup
    Jun 9, 2014 at 10:43 AM - The Freakazoid: i am so lonelyyy
    Jun 9, 2014 at 10:43 AM - The Freakazoid: ihave no bodyyy im on my ownnn
    Jun 9, 2014 at 10:43 AM - ProbLeM?: not any moree
    Jun 9, 2014 at 10:45 AM - The Freakazoid: yes forever
    Jun 9, 2014 at 10:45 AM - The Freakazoid: no2 likes me
    Jun 9, 2014 at 10:45 AM - ProbLeM?: haha
    Jun 9, 2014 at 10:45 AM - The Freakazoid: *no1
    Jun 9, 2014 at 10:45 AM - The Freakazoid: lol
    Jun 9, 2014 at 10:46 AM - ProbLeM?: haha let's play man i'm bored
    Jun 9, 2014 at 10:46 AM - The Freakazoid: my steam is off im too lazy to open it again
    Jun 9, 2014 at 10:49 AM - ProbLeM?: lol
    Jun 9, 2014 at 10:50 AM - ProbLeM?: let's play here then
    Jun 9, 2014 at 11:01 AM - .Ready: what it do
    Jun 9, 2014 at 11:06 AM - ProbLeM?: sup
    Jun 9, 2014 at 11:13 AM - ProbLeM?: Daedalus do u remember one named mr.exe ? he was trail admin before recently changed his name to diefish the n changed to low :)
     
  4. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 9, 2014 at 11:44 AM - The Freakazoid: i was born with a dick in my brain
    Jun 9, 2014 at 11:56 AM - .Ready: ?
    Jun 9, 2014 at 11:59 AM - The Freakazoid: :>
    Jun 9, 2014 at 12:03 PM - Diebish: ohlalala
    Jun 9, 2014 at 12:10 PM - ProbLeM?: a dick in ur brain ?
    Jun 9, 2014 at 12:17 PM - The Freakazoid: im a person
    Jun 9, 2014 at 12:18 PM - The Freakazoid: lets play assasins creed :D
    Jun 9, 2014 at 12:35 PM - ProbLeM?: WHY ? :(
    Jun 9, 2014 at 1:04 PM - amdudeja: ny ctf admin here?
    Jun 9, 2014 at 1:26 PM - FanTasTic: yes
    Jun 9, 2014 at 1:30 PM - amdudeja: plz come to ctf..!
    Jun 9, 2014 at 1:30 PM - amdudeja: asap..!
    Jun 9, 2014 at 1:30 PM - ProbLeM?: fantastic can u ?
    Jun 9, 2014 at 1:30 PM - amdudeja: [​IMG]
    Jun 9, 2014 at 1:31 PM - amdudeja: any one would do bt plz... change the goddam map..! no one types rtv.. they keep on capturing the flag and it keeps on restarting to the same map
    Jun 9, 2014 at 1:31 PM - FanTasTic: going
    Jun 9, 2014 at 1:33 PM - amdudeja: thnx
    Jun 9, 2014 at 1:41 PM - The Freakazoid: swag B|
    Jun 9, 2014 at 2:06 PM - .Ready: WHX.. you guys ever considered getting a PUG server?
    Jun 9, 2014 at 2:30 PM - Cake: thatd be nice
    Jun 9, 2014 at 2:30 PM - ProbLeM?: pug ?
    Jun 9, 2014 at 2:31 PM - The Freakazoid: we had one
    Jun 9, 2014 at 2:34 PM - The Freakazoid: theres something between aleyna and kau
    Jun 9, 2014 at 2:34 PM - The Freakazoid: ts do detective work and find oit out
    Jun 9, 2014 at 3:00 PM - pintu: pie
    Jun 9, 2014 at 3:06 PM - BlackWolf: affff fuck aimboters
    Jun 9, 2014 at 3:06 PM - BlackWolf: HACKS ON CTF AGAIN
    Jun 9, 2014 at 3:06 PM - BlackWolf: and hi all :)
    Jun 9, 2014 at 3:23 PM - LoW^: hey pie
    Jun 9, 2014 at 3:25 PM - Cake: hey
    Jun 9, 2014 at 4:48 PM - Captain Callie: It's really fucking funny that on EVERY ban appeal, the demo reviewer says "not enough proof" even when you record 4 or 5 rounds. Lmao. More than enough
    Jun 9, 2014 at 4:55 PM - zphaze: ken come online pussy ass nigga
    Jun 9, 2014 at 4:55 PM - zphaze: @keN
    Jun 9, 2014 at 4:56 PM - zphaze: on steam
    Jun 9, 2014 at 4:56 PM - zphaze: dont wry callie, ur still the best captain out there
     
  5. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 9, 2014 at 4:57 PM - zphaze: if i was going on a boat id want u as the captain
    Jun 9, 2014 at 5:03 PM - ProbLeM?: lol zphaze.
    Jun 9, 2014 at 5:07 PM - JeaN: LOL
    Jun 9, 2014 at 5:07 PM - JeaN: zphaze so pro
     
  6. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 9, 2014 5:08 PM - KillaH just pruned the shoutbox.
    Jun 9, 2014 5:08 PM - JeaN: o:
    Jun 9, 2014 5:09 PM - KillaH: Shout box archive can now be found at : http://wristhax.com/index.php?threads/test.14673/
    Jun 9, 2014 5:09 PM - KillaH: Now I can see who talks dirty to me
    Jun 9, 2014 5:09 PM - JeaN: killah hacker
    Jun 9, 2014 5:10 PM - JeaN: Remove that crap, Killah, it's against our privacy.. lmao
    Jun 9, 2014 5:12 PM - ProbLeM?: lol
    Jun 9, 2014 5:12 PM - JeaN: wut
    Jun 9, 2014 5:12 PM - ProbLeM?: u know killah hacks bad.
    Jun 9, 2014 5:13 PM - ProbLeM?: yea he aimbot i saw him but couldn't record.
    Jun 9, 2014 5:13 PM - KillaH: Shoutbox archive was already available in the last forum
    Jun 9, 2014 5:14 PM - KillaH: What are you hiding ? :D
    Jun 9, 2014 5:15 PM - JeaN: porn.
    Jun 9, 2014 5:18 PM - almir: Problem? on?
    Jun 9, 2014 5:18 PM - almir: wallhack in server fy aim, nick jack
    Jun 9, 2014 5:19 PM - ProbLeM?: ?
    Jun 9, 2014 5:19 PM - ProbLeM?: commin
    Jun 9, 2014 5:20 PM - Dice: why cant your nose be 12 inches long?
    Jun 9, 2014 5:21 PM - Dice: because then it would be a foot .l.
    Jun 9, 2014 5:21 PM - ProbLeM?: dice .|.
    Jun 9, 2014 5:29 PM - KillaH: jean stop xiting
    Jun 9, 2014 5:34 PM - ProbLeM?: lol killah how would u put ur photo there
    Jun 9, 2014 5:34 PM - ProbLeM?: oh this is mine :O
    Jun 9, 2014 5:34 PM - KillaH: You must be new to the internet
    Jun 9, 2014 5:35 PM - KillaH: lol
    Jun 9, 2014 5:35 PM - ProbLeM?: :3
    Jun 9, 2014 5:35 PM - ProbLeM?: killah u are noob very noob.
    Jun 9, 2014 5:41 PM - Serbi@n: Manchester United rules :p
    Jun 9, 2014 5:44 PM - JeaN: haha
    Jun 9, 2014 5:45 PM - Diebish: ohhhhhhhh
    Jun 9, 2014 5:50 PM - Serbi@n: Bisha <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
    Jun 9, 2014 5:54 PM - almir: aimbot on in server fy aim
    Jun 9, 2014 5:55 PM - Cake: lol
    Jun 9, 2014 5:57 PM - ProbLeM?: comin
    Jun 9, 2014 5:58 PM - Diebish: serbi :3
     
  7. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 9, 2014 5:58 PM - Serbi@n: :p
    Jun 9, 2014 5:59 PM - Wifey: Go to sleep serbi!
    Jun 9, 2014 6:01 PM - Serbi@n: negative,im waiting dinner
    Jun 9, 2014 6:01 PM - Diebish: killah nq
    Jun 9, 2014 6:01 PM - Diebish: dinner at 12am :p
    Jun 9, 2014 6:01 PM - Diebish: nice
    Jun 9, 2014 6:02 PM - Serbi@n: yea she makes in that time
    Jun 9, 2014 6:02 PM - Serbi@n: :)
    Jun 9, 2014 6:02 PM - Serbi@n: for us
    Jun 9, 2014 6:02 PM - Serbi@n: hard workers :p
    Jun 9, 2014 6:04 PM - Diebish: nice ;P
    Jun 9, 2014 6:04 PM - Diebish: I am going to sleep, got to woke up early tomorrow, long day waits for me :p
    Jun 9, 2014 6:05 PM - Diebish: Nite
    Jun 9, 2014 6:06 PM - almir: aimbot on server fy aim Nick la carpa
    Jun 9, 2014 6:06 PM - ProbLeM?: mine :3
    Jun 9, 2014 6:08 PM - Serbi@n: ok go :)
    Jun 9, 2014 6:09 PM - Serbi@n: goodnight Bisha nub :p
    Jun 9, 2014 6:09 PM - PlayeRR: GO GO GO!
    Jun 9, 2014 6:09 PM - mazak: LOL http://prntscr.com/3r9tk6
    Jun 9, 2014 6:19 PM - Serbi@n: Cake brate jbg taman sam uspeo da ubijem nekog na CTF,a ti me zoves da to se pridruzim :).Gde ce ti dusa :p
    Jun 9, 2014 6:20 PM - Cake: whaaaaaat
    Jun 9, 2014 6:27 PM - almir: adm bug in server fy aim pls change map
    Jun 9, 2014 6:28 PM - ProbLeM?: can't badly
    Jun 9, 2014 6:35 PM - almir: aimbot on server fy aim hahaha hack's like this server
    Jun 9, 2014 6:35 PM - almir: nick is me gusta
    Jun 9, 2014 6:37 PM - Cake: http://wristhax.com/index.php?posts/103010/
    Jun 9, 2014 6:44 PM - MaTriX***COD: hello
    Jun 9, 2014 6:45 PM - ProbLeM?: hi
    Jun 9, 2014 6:49 PM - MaTriX***COD: Vouch for you ;)
    Jun 9, 2014 7:33 PM - robot o_O: sup?
    Jun 9, 2014 7:33 PM - robot o_O: lol
    Jun 9, 2014 7:49 PM - Elite: hello
    Jun 9, 2014 7:50 PM - robot o_O: wassup u guys?
    Jun 9, 2014 7:54 PM - Elite: bad robot :(
    Jun 9, 2014 7:59 PM - Cake: ken get on steam fgt
     
  8. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 9, 2014 8:05 PM - keN: no ty
    Jun 9, 2014 8:05 PM - keN: :p
    Jun 9, 2014 8:11 PM - keN: http://www.wristhax.com/index.php?steam/
    Jun 9, 2014 8:18 PM - JoshKcheets: whatup
    Jun 9, 2014 8:19 PM - keN: joshScheats
    Jun 9, 2014 8:19 PM - JoshKcheets: sup yo
    Jun 9, 2014 8:19 PM - keN: YO SUP DAWG
    Jun 9, 2014 8:19 PM - keN: SUPSUP
    Jun 9, 2014 8:19 PM - JoshKcheets: chillin waiting on this hockey game to start
    Jun 9, 2014 8:20 PM - keN: where you at
    Jun 9, 2014 8:20 PM - JoshKcheets: connecticut
    Jun 9, 2014 8:20 PM - JoshKcheets: im at home
    Jun 9, 2014 8:20 PM - JoshKcheets: =O
    Jun 9, 2014 8:20 PM - keN: oh i though u were in the game
    Jun 9, 2014 8:20 PM - keN: LOL
    Jun 9, 2014 8:20 PM - JoshKcheets: nah
    Jun 9, 2014 8:20 PM - keN: whos playing tonight
    Jun 9, 2014 8:20 PM - JoshKcheets: rangers vs kings ... kings are up 2-0 if they win its over =(
    Jun 9, 2014 8:21 PM - JoshKcheets: stanley cup final mang
    Jun 9, 2014 8:21 PM - keN: geezz
    Jun 9, 2014 8:21 PM - JoshKcheets: then we got the world cup starting on thursday
    Jun 9, 2014 8:21 PM - keN: any wager?
    Jun 9, 2014 8:22 PM - keN: i go for rangers :p
    Jun 9, 2014 8:22 PM - JoshKcheets: nah i dont bet
    Jun 9, 2014 8:22 PM - JoshKcheets: oh yeah
    Jun 9, 2014 8:26 PM - JoshKcheets: word now i got a avatar that fits my name
    Jun 9, 2014 8:30 PM - keN: lol
    Jun 9, 2014 8:39 PM - JoshKcheets: well my download is done ima go kill people in the TDM
    Jun 9, 2014 8:39 PM - keN: you go josh!
    Jun 9, 2014 8:39 PM - JoshKcheets: come play !
    Jun 9, 2014 8:52 PM - eMotionless: any staff or leaders on to deal with something?
    Jun 9, 2014 8:56 PM - eMotionless: hello?
    Jun 9, 2014 9:00 PM - fozzy: u suck emo
    Jun 9, 2014 9:00 PM - eMotionless: okay..
    Jun 9, 2014 9:02 PM - JoshKcheets: pew pew
     
  9. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 9, 2014 9:03 PM - fozzy: someone please unban me. I'm not a cheetah :((
    Jun 9, 2014 9:41 PM - keN: ;)
    Jun 9, 2014 9:44 PM - JoshKcheets: rawr
    Jun 9, 2014 9:46 PM - keN: whos the game going
    Jun 9, 2014 9:46 PM - keN: hows
    Jun 9, 2014 9:46 PM - JoshKcheets: pretty bad for the rangers =(
    Jun 9, 2014 9:46 PM - JoshKcheets: its 2-0 right now
    Jun 9, 2014 9:47 PM - JoshKcheets: if the kings win this they win the cup =(
    Jun 9, 2014 9:47 PM - JoshKcheets: still got time left this game for the rangers to make a comeback
    Jun 9, 2014 9:48 PM - keN: hopefully
    Jun 9, 2014 9:49 PM - keN: i have a terrible headche atm
    Jun 9, 2014 9:49 PM - keN: sucks to feel like this
    Jun 9, 2014 9:49 PM - keN: i need to take a nap
    Jun 9, 2014 9:49 PM - keN: brb
    Jun 9, 2014 9:49 PM - JoshKcheets: so do it
    Jun 9, 2014 9:57 PM - JoshKcheets: sleep time cya
     
  10. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 12:57 AM - keN: :(
    Jun 10, 2014 at 1:05 AM - Cake: lol
    Jun 10, 2014 at 1:32 AM - abu: Hello y'all...ohman its been months i played CS.. Howz everyone?
    Jun 10, 2014 at 1:52 AM - keN: hey abuu
    Jun 10, 2014 at 1:52 AM - keN: where u been lol
    Jun 10, 2014 at 3:51 AM - Sonic: i couldn't log in because of internet... but i see that a cable was not connected properly..LOL
    Jun 10, 2014 at 3:53 AM - ProbLeM?: sobic
    Jun 10, 2014 at 3:53 AM - Sonic: no
    Jun 10, 2014 at 3:53 AM - ProbLeM?: sohic?
    Jun 10, 2014 at 3:53 AM - Sonic: no
    Jun 10, 2014 at 3:54 AM - ProbLeM?: then spsic ?
    Jun 10, 2014 at 3:54 AM - Sonic: spsic?
    Jun 10, 2014 at 3:54 AM - Sonic: o.o
    Jun 10, 2014 at 3:54 AM - ProbLeM?: ur name
    Jun 10, 2014 at 3:55 AM - Sonic: real name?
    Jun 10, 2014 at 3:55 AM - ProbLeM?: i can't write t stll sleping
    Jun 10, 2014 at 3:55 AM - Sonic: ??
    Jun 10, 2014 at 3:55 AM - Sonic: real name?
    Jun 10, 2014 at 3:55 AM - ProbLeM?: no i mean sonic
    Jun 10, 2014 at 3:55 AM - Sonic: yes so?
    Jun 10, 2014 at 4:00 AM - ProbLeM?: nvm let me wok up first and then we talk
    Jun 10, 2014 at 4:15 AM - Kumi: LOL
    Jun 10, 2014 at 4:51 AM - ProbLeM?: hello
    Jun 10, 2014 at 4:54 AM - Sonic: Good Morning*
    Jun 10, 2014 at 4:55 AM - Sonic: and i go to bb,cya
    Jun 10, 2014 at 4:59 AM - ProbLeM?: sonic give me ur second steam
    Jun 10, 2014 at 5:28 AM - ProbLeM?: wooow i got 91/100 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Jun 10, 2014 at 5:47 AM - mazak: Steen ^^
    Jun 10, 2014 at 5:58 AM - ProbLeM?: Christensen
    Jun 10, 2014 at 6:10 AM - MaTriX***COD: hi
    Jun 10, 2014 at 6:13 AM - ProbLeM?: hey
    Jun 10, 2014 at 6:20 AM - Aleyna: :oops:
    Jun 10, 2014 at 6:27 AM - ProbLeM?: aleyna ?
    Jun 10, 2014 at 6:32 AM - The Freakazoid: yolo
    Jun 10, 2014 at 6:34 AM - The Freakazoid: sometimes things are so unfair..
     
  11. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 6:39 AM - ProbLeM?: yea
    Jun 10, 2014 at 6:45 AM - rAbiD: are there any ctf admins in here right now
    Jun 10, 2014 at 6:46 AM - Aleyna: problem?
    Jun 10, 2014 at 6:46 AM - Aleyna: ashdgahgsd
    Jun 10, 2014 at 6:46 AM - ProbLeM?: Aleyna ?
    Jun 10, 2014 at 6:46 AM - ProbLeM?: sdadhas
    Jun 10, 2014 at 6:47 AM - Aleyna: problem?
    Jun 10, 2014 at 6:48 AM - ProbLeM?: Aleyna ?
    Jun 10, 2014 at 6:49 AM - Aleyna: problem?
    Jun 10, 2014 at 6:49 AM - rAbiD: yes hacker in ctf
    Jun 10, 2014 at 6:49 AM - rAbiD: hahaha
    Jun 10, 2014 at 6:49 AM - Aleyna: i wont give up
    Jun 10, 2014 at 6:49 AM - Aleyna: problem?
    Jun 10, 2014 at 6:50 AM - ProbLeM?: Aleyna ?
    Jun 10, 2014 at 6:51 AM - ProbLeM?: :cool:
    Jun 10, 2014 at 7:00 AM - Sonic: you do not fit this glass Problem
    Jun 10, 2014 at 7:07 AM - ProbLeM?: :eek:
    Jun 10, 2014 at 7:09 AM - Sonic: i say the truth lol
    Jun 10, 2014 at 7:10 AM - Aleyna: problem?
    Jun 10, 2014 at 7:11 AM - Sonic: lol no pleas
    Jun 10, 2014 at 7:11 AM - Aleyna: sonic?
    Jun 10, 2014 at 7:11 AM - Aleyna: asdjasldjasd
    Jun 10, 2014 at 7:11 AM - Sonic: fuck
    Jun 10, 2014 at 7:11 AM - Aleyna: okay okay thats enough
    Jun 10, 2014 at 7:12 AM - Sonic: uf
    Jun 10, 2014 at 7:14 AM - The Freakazoid: lol somethings wrong with people..
    Jun 10, 2014 at 7:14 AM - Aleyna: im bored freaka you know...
    Jun 10, 2014 at 7:15 AM - The Freakazoid: me too
    Jun 10, 2014 at 7:15 AM - The Freakazoid: school is fucked up
    Jun 10, 2014 at 7:15 AM - Kaushik: freaka go home
    Jun 10, 2014 at 7:16 AM - Kaushik: your drunk
    Jun 10, 2014 at 7:16 AM - Kaushik: :D
    Jun 10, 2014 at 7:22 AM - The Freakazoid: i dont drink..
    Jun 10, 2014 at 7:23 AM - Kaushik: lol
    Jun 10, 2014 at 7:25 AM - ProbLeM?: huh
     
  12. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 7:29 AM - The Freakazoid: just pissed of at teachers
    Jun 10, 2014 at 7:37 AM - FanTasTic: Tired
    Jun 10, 2014 at 8:54 AM - Diebish: so fucking hot here
    Jun 10, 2014 at 9:18 AM - Kumi: dafuq is that convo by aleyna, problem and sonic
    Jun 10, 2014 at 9:28 AM - MrExplosive: :eek:
    Jun 10, 2014 at 9:36 AM - Cake: hey
    Jun 10, 2014 at 9:36 AM - FanTasTic: hello Cake
    Jun 10, 2014 at 9:37 AM - FanTasTic: are you sweet and delicious ?
    Jun 10, 2014 at 9:37 AM - FanTasTic: :p
    Jun 10, 2014 at 9:37 AM - Cake: lol
    Jun 10, 2014 at 9:38 AM - Cake: im fantastic, thank you
    Jun 10, 2014 at 9:38 AM - FanTasTic: you are such a big cake
    Jun 10, 2014 at 9:38 AM - FanTasTic: you are a small one which i want to eat :p
    Jun 10, 2014 at 9:38 AM - Cake: you know what else is big about me too right?
    Jun 10, 2014 at 9:39 AM - Cake: my pokemon card collection
    Jun 10, 2014 at 9:39 AM - FanTasTic: no need to tell or you will want to eat mine :p
    Jun 10, 2014 at 9:39 AM - FanTasTic: xD
    Jun 10, 2014 at 9:39 AM - Cake: i have 2 charizards
    Jun 10, 2014 at 9:40 AM - FanTasTic: ok man nice to meet u :)
    Jun 10, 2014 at 9:40 AM - Cake: hahaha
    Jun 10, 2014 at 9:40 AM - Cake: im a guy btw no confusion
    Jun 10, 2014 at 10:13 AM - .Ready: um
    Jun 10, 2014 at 10:13 AM - .Ready: what the..
    Jun 10, 2014 at 10:14 AM - Cake: lol
    Jun 10, 2014 at 10:14 AM - Cake: what
    Jun 10, 2014 at 10:18 AM - .Ready: im so tired. my alarm on my house went off around 2am..
    Jun 10, 2014 at 10:19 AM - .Ready: sprung up and grabbed my pistol next to my bed and went search the house.. didnt find anything.. the code said motion senser went off in living room.. but the motion sensors are disabled when "stay" is enabled
    Jun 10, 2014 at 10:19 AM - .Ready: i couldn't fall back to sleep until right before it was time to wake up
    Jun 10, 2014 at 10:20 AM - .Ready: im still confused on what happened.
    Jun 10, 2014 at 10:28 AM - Leica: GHOST!
    Jun 10, 2014 at 10:28 AM - Leica: o_O
    Jun 10, 2014 at 10:30 AM - Leica: be careful ready!
    Jun 10, 2014 at 10:30 AM - Leica: It will come back tonight!
    Jun 10, 2014 at 10:34 AM - .Ready: yea was creepy. My gf never even woke up until i got back in bed LOL
    Jun 10, 2014 at 10:34 AM - .Ready: like.. if i wasn't there and a robber was really in there.. her and my kids would be dead
     
  13. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 10:35 AM - The Freakazoid: mm
    Jun 10, 2014 at 10:35 AM - .Ready: she woke up as im laying back in the bed.. "where you been?".. um, trying to kill the person in our home.
    Jun 10, 2014 at 10:36 AM - Leica: better check all the doors and windows again
    Jun 10, 2014 at 10:36 AM - Leica: maybe it was a rat
    Jun 10, 2014 at 10:37 AM - The Freakazoid: lol rat opening doors
    Jun 10, 2014 at 10:37 AM - Leica: lol
    Jun 10, 2014 at 10:37 AM - Leica: !!!!
    Jun 10, 2014 at 10:37 AM - .Ready: well it shows everything is closed.. i have the vivint app on my phone
    Jun 10, 2014 at 10:37 AM - The Freakazoid: i can understand a amoeba doing it but rats?
    Jun 10, 2014 at 10:37 AM - .Ready: i click on status and it shows the live video and shows every sensor is closed and motion detector is idle etc
    Jun 10, 2014 at 10:37 AM - Leica: wow....
    Jun 10, 2014 at 10:37 AM - The Freakazoid: ghost..
    Jun 10, 2014 at 10:38 AM - .Ready: i have cameras in my house too.. it shows ZERO movement in living room
    Jun 10, 2014 at 10:38 AM - Leica: paranormal activity
    Jun 10, 2014 at 10:38 AM - .Ready: i can watch my cameras on my phone from work.. or anywheres really. it's pretty legit
    Jun 10, 2014 at 10:38 AM - Leica: ...
    Jun 10, 2014 at 10:38 AM - The Freakazoid: ghost i said
    Jun 10, 2014 at 10:38 AM - Leica: yea, like i said freak...
    Jun 10, 2014 at 10:38 AM - Leica: sounds weird
    Jun 10, 2014 at 10:39 AM - Leica: u should watch Paranormal Activity Ready!
    Jun 10, 2014 at 10:39 AM - The Freakazoid: maybe a bug in your machine i guess
    Jun 10, 2014 at 10:43 AM - MaTriX***COD: yo
    Jun 10, 2014 at 10:43 AM - .Ready: i honestly.. i do believe in that shit
    Jun 10, 2014 at 10:43 AM - .Ready: i had an experience growing up.. happened to me my brother and sister all at the same time 2 nights in a row
    Jun 10, 2014 at 10:43 AM - .Ready: wasnt like i dreamed it.. we all experienced it
    Jun 10, 2014 at 10:44 AM - The Freakazoid: i dont want to hear bout it..
    Jun 10, 2014 at 10:44 AM - The Freakazoid: makes me scared + im 14 a small boy
    Jun 10, 2014 at 10:45 AM - .Ready: in a nut shell, i woke up with this weird feeling like someone was watching me.. me and my brother shared a room. i opened the curtains to have the street light shine in the room to be able to see in my room since it was pitch black.
    Jun 10, 2014 at 10:45 AM - MaTriX***COD: are cute
    Jun 10, 2014 at 10:46 AM - .Ready: next thing you know..the light from the street light flys to my bedroom and lights up my room.. my brother isnt in there.. i panic and ran to my sisters room. i woke her up and was almost crying.. her bed starts shaking
    Jun 10, 2014 at 10:46 AM - MaTriX***COD: lol
    Jun 10, 2014 at 10:46 AM - .Ready: we both run to my parents room and bang on their door. they open it up and said my brother was in their bed because he got scared and felt like someone was watching him too.. same feeling i felt
    Jun 10, 2014 at 10:47 AM - .Ready: the next night we all slept in the same bed me and my siblings.. while were sleeping my pillow flys out from under my head and hits the wall
    Jun 10, 2014 at 10:47 AM - keN: my eyes are bleeding
    Jun 10, 2014 at 10:47 AM - .Ready: after that night we never had anything like that happen again.. that was over 20 years ago
     
  14. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 10:49 AM - Leica: Now i believe in dat shit
    Jun 10, 2014 at 10:49 AM - Leica: This will be the second night after 20 years!
    Jun 10, 2014 at 10:49 AM - Leica: :D
    Jun 10, 2014 at 10:49 AM - Leica: Prepare for it
    Jun 10, 2014 at 10:50 AM - .Ready: O i know they have shit in this world.. spirits and stuff. my GF brother died recently last november from colon cancer at age 25. He fucks with us all the time. well he messes with samantha.
    Jun 10, 2014 at 10:51 AM - MaTriX***COD: :(
    Jun 10, 2014 at 10:51 AM - .Ready: Example.. we have our paper towels and toilet paper in the laundry room on a shelf. all stacked up
    Jun 10, 2014 at 10:51 AM - .Ready: While shes doing the laundry he throws it at her.. two times it happened already. the toilet paper flys on her head. no BS
    Jun 10, 2014 at 10:53 AM - Leica: Yea, i know the feeling when u lose someone who is important with u
    Jun 10, 2014 at 10:54 AM - Leica: It is like he has missed her a lot..sorry bro :)
    Jun 10, 2014 at 10:55 AM - MaTriX***COD: feeling distress, esp. through sympathy with someone else's misfortune.
    Jun 10, 2014 at 10:56 AM - .Ready: hes the reason i met my gf.. i grew up with him playing baseball.. next thing you know me and his sister is dating 10 years later
    Jun 10, 2014 at 10:57 AM - .Ready: yea. she cried about him yesterday actually leaving the gym. when certain songs play on the radio she thinks of him.
    Jun 10, 2014 at 10:57 AM - .Ready: sucks because their is nothing i can do to help her feel better ya know
    Jun 10, 2014 at 10:59 AM - MaTriX***COD: stop please :( :(
    Jun 10, 2014 at 11:01 AM - .Ready: Anyways. i think we need to get a PUG server in WHX
    Jun 10, 2014 at 11:01 AM - .Ready: they would fill up quick
    Jun 10, 2014 at 11:02 AM - GheeButtersnaps: u shold write a screenplay, lol
    Jun 10, 2014 at 11:02 AM - GheeButtersnaps: *u
    Jun 10, 2014 at 11:03 AM - Leica: lol, the best way is travel to some place with her and enjoy the trip <3
    Jun 10, 2014 at 11:04 AM - Leica: we use our Match server to play 5vs5 match
    Jun 10, 2014 at 11:04 AM - The Freakazoid: .ready
    Jun 10, 2014 at 11:04 AM - Leica: are using*
    Jun 10, 2014 at 11:04 AM - The Freakazoid: you made my day go bad
    Jun 10, 2014 at 11:04 AM - The Freakazoid: i wont leave my house now
    Jun 10, 2014 at 11:04 AM - Leica: look behind you Freak?
    Jun 10, 2014 at 11:04 AM - Leica: do u feel cold?
    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - The Freakazoid: piece of.. you amde me scared
    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - The Freakazoid: FUCK YOUUUUUUUU
    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - Leica: or maybe u should look up!
    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - Leica: :rolleyes:
    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - The Freakazoid: :(
    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - Leica: haha
    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - The Freakazoid: im leaving the forums now
    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - Leica: Good Luck with your day!
     
  15. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 11:05 AM - The Freakazoid: i dont liek you
    Jun 10, 2014 at 11:06 AM - Leica: i mean Good Luck, literally!
    Jun 10, 2014 at 11:06 AM - The Freakazoid: ...
    Jun 10, 2014 at 11:06 AM - The Freakazoid: meh thanks
    Jun 10, 2014 at 11:07 AM - Leica: :cool:
    Jun 10, 2014 at 11:11 AM - .Ready: LOL
    Jun 10, 2014 at 11:12 AM - .Ready: Yea i have a cruise lined up to go to bahamas in august
    Jun 10, 2014 at 11:12 AM - MrExplosive: teamdeathmach ip? :d
    Jun 10, 2014 at 11:12 AM - .Ready: bahamas and 2 other places i cant seem to remember. But we have to drive all the way to fort lauderdale.. i live in louisiana. long ass drive
    Jun 10, 2014 at 11:19 AM - .Ready: I'll be back! going get some work done.
    Jun 10, 2014 at 11:28 AM - PuNiShEr1: why every single time steam does an update, i lost all my favorite serv on my list
    Jun 10, 2014 at 12:04 PM - The Freakazoid: B|
    Jun 10, 2014 at 12:04 PM - The Freakazoid: kenny :D
    Jun 10, 2014 at 12:12 PM - keN: sup big boy
    Jun 10, 2014 at 12:16 PM - Ordinary: ken can you log in steam please?
    Jun 10, 2014 at 12:25 PM - keN: sure man np. give me a sec
    Jun 10, 2014 at 12:26 PM - keN: i am connected through my phone
    Jun 10, 2014 at 12:26 PM - The Freakazoid: :D
    Jun 10, 2014 at 12:32 PM - ProbLeM?: weird
    Jun 10, 2014 at 12:35 PM - ProbLeM?: why all of them are stepping down
    Jun 10, 2014 at 12:38 PM - keN: ?
    Jun 10, 2014 at 12:38 PM - keN: oh got it
    Jun 10, 2014 at 12:39 PM - Leica: hey Ken re u on Steam?
    Jun 10, 2014 at 12:39 PM - keN: logging in now
    Jun 10, 2014 at 12:40 PM - keN: i only have 5min
    Jun 10, 2014 at 12:40 PM - keN: see you there
    Jun 10, 2014 at 12:40 PM - Leica: ok ok
    Jun 10, 2014 at 12:47 PM - keN: :)
    Jun 10, 2014 at 1:00 PM - Cake: lol
    Jun 10, 2014 at 1:26 PM - ProbLeM?: keN thank you very much
    Jun 10, 2014 at 1:43 PM - pintu: who
    Jun 10, 2014 at 1:56 PM - rodg3r: DERPA DERRRRP
    Jun 10, 2014 at 1:57 PM - almir: Adm pls ban in Nemam wallhack in server fy aim
    Jun 10, 2014 at 1:59 PM - almir: Adm pls ban hack in server fy aim
    Jun 10, 2014 at 1:59 PM - almir: nick is nemam
     
  16. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 2:09 PM - reneGade: Got him
    Jun 10, 2014 at 2:13 PM - ziko ' [x]: hi all
    Jun 10, 2014 at 2:31 PM - reneGade: herrrrrrrrrrrrrrro
    Jun 10, 2014 at 2:39 PM - almir: wi-fi on?
    Jun 10, 2014 at 2:39 PM - almir: speed hack on in fy aim
    Jun 10, 2014 at 2:42 PM - ziko ' [x]: ok
    Jun 10, 2014 at 2:44 PM - ProbLeM?: sorry guys, im on the phone :(
    Jun 10, 2014 at 3:11 PM - keN: pns
    Jun 10, 2014 at 3:14 PM - Natsu: sonic ?
    Jun 10, 2014 at 3:14 PM - Sonic: natsu?
    Jun 10, 2014 at 3:15 PM - Natsu: why u left?
    Jun 10, 2014 at 3:16 PM - Sonic: idk
    Jun 10, 2014 at 3:17 PM - Natsu: come back to ctf
    Jun 10, 2014 at 3:18 PM - Sonic: :( i want bb
    Jun 10, 2014 at 3:25 PM - Dice: what is base builder
    Jun 10, 2014 at 3:28 PM - Sonic: lol
    Jun 10, 2014 at 3:30 PM - Dice: nvm i saw on youtube
    Jun 10, 2014 at 3:35 PM - Sonic: good
    Jun 10, 2014 at 3:37 PM - Dice: rats is better o_O
    Jun 10, 2014 at 3:50 PM - ProbLeM?: ken thank u thank u thank u thank u
    Jun 10, 2014 at 3:57 PM - .Ready: PSHH
    Jun 10, 2014 at 4:08 PM - FaTaLiTY: hi Problem
    Jun 10, 2014 at 4:09 PM - ProbLeM?: hi
    Jun 10, 2014 at 4:09 PM - FaTaLiTY: how r u?
    Jun 10, 2014 at 4:09 PM - Ordinary: hello peopleee
    Jun 10, 2014 at 4:09 PM - ProbLeM?: fine
    Jun 10, 2014 at 4:09 PM - ProbLeM?: and u ?
    Jun 10, 2014 at 4:10 PM - Ordinary: gu
    Jun 10, 2014 at 4:10 PM - Ordinary: d
    Jun 10, 2014 at 4:10 PM - ProbLeM?: hi ordinary i'm happy that u won't go
    Jun 10, 2014 at 4:12 PM - FaTaLiTY: me good
    Jun 10, 2014 at 4:15 PM - Natsu: sonic
    Jun 10, 2014 at 4:15 PM - Natsu: im on SH
    Jun 10, 2014 at 4:19 PM - Ordinary: :)
    Jun 10, 2014 at 4:23 PM - Ordinary: that moment
     
  17. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 4:24 PM - MrExplosive: i love you all :rolleyes:
    Jun 10, 2014 at 4:51 PM - .Ready: im SO hungry. it's 3:50 and i only have 70 minutes until im off.. to order a pizza for delivery or not? hmmmmmm
    Jun 10, 2014 at 5:07 PM - Cake: fatty
    Jun 10, 2014 at 5:09 PM - ProbLeM?: ready pizza pizza
    Jun 10, 2014 at 5:11 PM - .Ready: i usually would have eaten 4 meals by now.. i only ate 2.
    Jun 10, 2014 at 5:11 PM - .Ready: im starving!
    Jun 10, 2014 at 5:12 PM - ProbLeM?: did u ever ate mexican pizza ?
    Jun 10, 2014 at 5:13 PM - .Ready: from taco bell?
    Jun 10, 2014 at 5:13 PM - .Ready: no i never did :)
    Jun 10, 2014 at 5:14 PM - ProbLeM?: try it very hot :p
    Jun 10, 2014 at 5:15 PM - ProbLeM?: i mean read what are the ingredients and if u like it order it for me i love it :D
    Jun 10, 2014 at 5:21 PM - MaTriX***COD: hello peopleeeee
    Jun 10, 2014 at 5:23 PM - ProbLeM?: hi
    Jun 10, 2014 at 5:28 PM - Tesla*raku: http://SteamGamesNetwork.com/?ref=ca4e37
    Jun 10, 2014 at 5:39 PM - Diebish: high all the time, you got to stay high
    Jun 10, 2014 at 5:39 PM - Diebish: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Jun 10, 2014 at 5:44 PM - Diebish: Steen give me a good serial :(
    Jun 10, 2014 at 5:50 PM - Serbi@n: :p Diebish chika
    Jun 10, 2014 at 6:02 PM - pintu: čika
    Jun 10, 2014 at 6:05 PM - ProbLeM?: hooka
    Jun 10, 2014 at 6:34 PM - Elite: hello
    Jun 10, 2014 at 6:45 PM - Steen Christensen: if you mean a tv show then watch some spartacus
    Jun 10, 2014 at 6:45 PM - Steen Christensen: if you already didnt watch game of thrones do it, vikings is a good one too
    Jun 10, 2014 at 6:46 PM - pintu: breaking bad is the best
    Jun 10, 2014 at 6:46 PM - pintu: just saying
    Jun 10, 2014 at 6:46 PM - ProbLeM?: No Football match is the best :D
    Jun 10, 2014 at 6:47 PM - ProbLeM?: ok sorry. lol cya guys later bye
    Jun 10, 2014 at 7:02 PM - Dice: is steam down?
    Jun 10, 2014 at 7:09 PM - Steen Christensen: breaking bad was a weird one
    Jun 10, 2014 at 7:09 PM - Steen Christensen: it was mostly boring but still at least 4/5
    Jun 10, 2014 at 7:10 PM - Steen Christensen: though wouldnt watch it again
    Jun 10, 2014 at 7:55 PM - GheeButtersnaps: yeah i never understood the hype around breaking bad. watched the first couple episodes, but it was boring.
    Jun 10, 2014 at 8:53 PM - Keisari: i luv it
    Jun 10, 2014 at 8:53 PM - Keisari: polta pilveä joka päivä
    Jun 10, 2014 at 9:25 PM - pintu: :mad:
     
  18. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 10, 2014 at 10:13 PM - Tuchi: hi
     
  19. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 11, 2014 12:40 AM - tomato: miami lose =.=
    Jun 11, 2014 5:11 AM - aLiCe: hackers ruining dust2 server :/
    Jun 11, 2014 6:04 AM - mazak: Science Bitch !
    Jun 11, 2014 6:10 AM - Ordinary: waddup
    Jun 11, 2014 6:42 AM - ProbLeM?: hello
    Jun 11, 2014 6:51 AM - ProbLeM?: WHYYYYYYYYYYYY :(
    Jun 11, 2014 7:34 AM - Sora: IDK :((((
    Jun 11, 2014 7:35 AM - ProbLeM?: HOWWWWW ? :(
    Jun 11, 2014 7:59 AM - Sonic: somehow hah ;)
    Jun 11, 2014 7:59 AM - JoshKcheets: hola
    Jun 11, 2014 8:00 AM - Sonic: ola
    Jun 11, 2014 8:01 AM - JoshKcheets: any admins around for Classic ?
    Jun 11, 2014 8:02 AM - Sonic: hmm
    Jun 11, 2014 8:09 AM - ProbLeM?: HOLA
    Jun 11, 2014 9:05 AM - MaTriX***COD: hi
    Jun 11, 2014 9:31 AM - ProbLeM?: hola peopola
    Jun 11, 2014 9:49 AM - ♛Potato: hello :)
    Jun 11, 2014 10:00 AM - Leica: Good Morning!!!
    Jun 11, 2014 10:23 AM - Leica: how was last night Ready? :D
    Jun 11, 2014 10:23 AM - Leica: did it come back.
    Jun 11, 2014 10:23 AM - Leica: ..
    Jun 11, 2014 11:02 AM - almir: adm wallhack on in server fy aim nick is Nvn
    Jun 11, 2014 11:14 AM - ProbLeM?: sorry i will come to check if he still there
    Jun 11, 2014 11:49 AM - almir: Adm pls bnan Explota in server fy aim
    Jun 11, 2014 11:49 AM - ProbLeM?: comin Sir
    Jun 11, 2014 11:54 AM - ProbLeM?: afk. tell me if he back. thanks. Closed.
    Jun 11, 2014 11:57 AM - almir: he on in server nick is explota man
    Jun 11, 2014 12:02 PM - Natsu: need admin on ctf
    Jun 11, 2014 12:02 PM - Natsu: immediately
    Jun 11, 2014 12:02 PM - Natsu: a guy is specin and killing
    Jun 11, 2014 12:03 PM - Natsu: pintu kau ?
    Jun 11, 2014 12:04 PM - ProbLeM?: Natsu please report :D
    Jun 11, 2014 12:05 PM - Natsu: hes not hacking
    Jun 11, 2014 12:05 PM - Natsu: he's specing and killing
    Jun 11, 2014 12:07 PM - ProbLeM?: umm ok i'll try to get one for u :D
     
  20. TaigaChat

    TaigaChat Guest

    Jun 11, 2014 12:07 PM - ProbLeM?: kaushik is admin there?
    Jun 11, 2014 12:27 PM - Natsu: thanks again pintu :)
    Jun 11, 2014 12:29 PM - ProbLeM?: :(
    Jun 11, 2014 12:42 PM - pintu: :)
    Jun 11, 2014 12:43 PM - almir: navi aimbot on in server fy aim
    Jun 11, 2014 12:45 PM - almir: adm pls ban Na'vi
    Jun 11, 2014 12:45 PM - ProbLeM?: comin
    Jun 11, 2014 12:48 PM - ProbLeM?: these hackers know my name :3
    Jun 11, 2014 12:54 PM - almir: |Aimbot on in server fy aim
    Jun 11, 2014 12:55 PM - ProbLeM?: on sec comin
    Jun 11, 2014 12:56 PM - almir: problem change nick and ban in hahaha
    Jun 11, 2014 12:56 PM - ProbLeM?: lol
    Jun 11, 2014 12:56 PM - ProbLeM?: can't against rules
    Jun 11, 2014 12:58 PM - ProbLeM?: Banned. and closed.
    Jun 11, 2014 1:10 PM - almir: problem change nick
    Jun 11, 2014 1:10 PM - almir: na'vi on he is aimbot
    Jun 11, 2014 1:51 PM - The Freakazoid: swag
    Jun 11, 2014 2:04 PM - pintu: :mad:
    Jun 11, 2014 2:06 PM - JoshKcheets: rawr
    Jun 11, 2014 2:43 PM - The Freakazoid: fap fap
    Jun 11, 2014 2:47 PM - almir: aimbot on in server fy aim
    Jun 11, 2014 2:47 PM - almir: Bigmaster is the nick
    Jun 11, 2014 2:48 PM - ProbLeM?: cooooooooooooooooooooooooooooomin
    Jun 11, 2014 2:53 PM - Natsu: admin needed in ctf
    Jun 11, 2014 2:53 PM - Natsu: serb u ther e?
    Jun 11, 2014 2:54 PM - ProbLeM?: natsu let me coming
    Jun 11, 2014 2:54 PM - ProbLeM?: and for fy banned an closed. thanks for reporting :D
    Jun 11, 2014 3:03 PM - Sora: Done, whaddya think?
    Jun 11, 2014 3:03 PM - Sora: http://wristhax.com/index.php?threads/admin-application-rats-continuation-sora.14699/
    Jun 11, 2014 3:14 PM - ProbLeM?: damn sora
    Jun 11, 2014 3:26 PM - Sonic: dat application Sora<3 :D
    Jun 11, 2014 3:30 PM - ProbLeM?: Yo heC u must see soras' app lol
    Jun 11, 2014 3:34 PM - Sonic: yeah it's epic
    Jun 11, 2014 3:59 PM - Sora: Haha <3
    Jun 11, 2014 4:26 PM - Dice: Lol sora where do you come with the things you say...
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page